Home Program Wykładowcy Wystawcy Rejestracja i opłaty Hotele Kontakt

REJESTRACJA i OPŁATY

Opłata rejestracyjna do 15 kwietnia 2018:

- uczestnik powyżej 35 r.ż. – 570 PLN
- uczestnik poniżej 35 r.ż. – 480 PLN
- warsztaty (cena za jeden) – 50 PLN

Opłata rejestracyjna do 15 maja 2018:

- uczestnik powyżej 35 r.ż. – 620 PLN
- uczestnik poniżej 35 r.ż. – 530 PLN
- warsztaty (cena za jeden) – 70 PLN

Opłata rejestracyjna po 15 maja 2018:

- uczestnik powyżej 35 r.ż. – 670 PLN
- uczestnik poniżej 35 r.ż. – 580 PLN
- warsztaty (cena za jeden) – 100 PLN

Wymienione wyżej ceny zawierają 23% podatek VAT
Opłata rejestracyjna Uczestnika obejmuje:

• udział w sesjach naukowych Konferencji
• wstęp na teren wystawy firm
• materiały konferencyjne oraz dyplom potwierdzający uczestnictwo w Konferencji
• przerwy kawowe, lunche podczas trwania obrad


Wydarzenia Towarzyszące
Wydarzenia towarzyszące nie są częścią Konferencji, nie są finansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE.

Planetarium EC1 „Wieczór w gwiazdach”
w dn. 21 czerwca 2018 - czwartek, godz 18:30

- Spotkanie towarzyskie i bankiet dla uczestników konferencji w Planetarium EC1.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla uczestników konferencji po wcześniejszej rezerwacji miejsca
(liczba miejsc na pokazie ograniczona).
Rejestracji na pokaz dokonujemy zgodnie z kolejnością zgłoszeń do wyczerpania miejsc.

Tańce i hulanki - wieczór towarzyski
w dn. 22 czerwca 2018 - piątek, godz. 19:00, płatny dodatkowo:

• opłata do 15 kwietnia 2018: - uczestnik/osoba towarzysząca – 50 zł za osobę
• opłata do 15 maja 2018: - uczestnik/osoba towarzysząca – 80 zł za osobę
• opłata po 15 maja 2018: - uczestnik /osoba towarzysząca – 100 zł za osobę

Wymienione wyżej ceny zawierają 23% podatek VAT

Opłatę zjazdową należy przesłać na konto Biura Organizacyjnego MEDITON:
Nr konta 51 1090 2705 0000 0001 0902 9455
tytuł przelewu: Imię i Nazwisko, z dopiskiem AAIK 2018

WARUNKI ZMIAN i REZYGNACJI

Wpłynięcie formularza zgłoszeniowego zostanie potwierdzone przez Biuro Organizacyjne drogą mailową. W informacji zwrotnej otrzymają Państwo wyliczoną kwotę do wpłaty. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany wysokości kwoty należnej w przypadku zbyt długiego czasu nierealizowania płatności i przekroczenia daty wpłaty zgodnie z tabelą opłat. O wysokości opłaty rejestracyjnej decyduje data wpłaty a nie data rejestracji.

Zmiany i anulacje w formie pisemnej przyjmuje wyłącznie Biuro Organizacyjne Mediton, ul. Sienkiewicza 101/109, 90-301 Łódź, mail: mediton@mediton.pl . Obowiązuje forma pisemna rezygnacji, wraz z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy refundowaną kwotę.

W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do 30.04.2018 roku zostanie zwrócone 100% dokonanej wpłaty, w przypadku rezygnacji do 15.05.2018 roku zostanie zwrócone 50 % dokonanej wpłaty. Po tym terminie zwrotów nie będzie.